I love you, Meg

wtorek, 7 lipca 2015

Wielkie zmiany






Witajcie kochani :)
Od 9 lipca zmieniam nazwę bloga, na I love you, Meg :)
Mimo, że do końca głosowania jeszcze 2 dni, ale już gołym okiem widać który tytuł wygra :D
*
Jak widać nie ma już archiwum z boku. Teraz wszystko znajdziecie w "Menu" z prawej strony. nie chciałam, aby dwa opowiadania się mieszały i powielały się nazwy.
Ale mam nadzieję, że wyjdzie to na dobre :D
I zamiast zakładki "I love you, Meg" pojawi się "o Mnie", gdzie znajdziecie informacje o mojej osobie :P

Ponownie startujemy 16 lipca!!!

I trochę o nowym opowiadaniu.
Opowiadanie będzie z perspektywy Bartka, więc wrócimy do opowiadania "Meg". Sytuacje będą się krzyżowały.
Na początku opowiadania "Spotkamy" się z Bartkiem za nim zaczął pracę u Meg. Dowiemy się też przy okazji dlaczego Bartek był wiecznie zły na Meg.
Nie wiem czy spodoba się wam taka Meg^^
Piszę to ponieważ w pewnym momencie opowiadania będzie przeskok czasowy :D trzeba będzie tego pilnować:P

**********************
dziękuję wam i mam nadzieję, że będziecie ze mną przy drugiej części.
Pozdrawiam cieplutko :*
miłych wakacji :*

*
Zaglądajcie na mojego fejsa
Piszcie do mnie na: yasma@interia.pl

*
nutka na dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz