I love you, Meg

środa, 8 lipca 2015

Wprowadzenie


Po dziewięciomiesięcznej misji  Major Tomlinson wraca do domu.
To co zastaje na miejscu przerasta to co widział w Iraku.
Do tego całego rozgardiaszu dochodzi jego nowy pracodawcom, który okazuje się być ciemnowłosą pięknością, która otoczyła się wysokim murem, za którym skrywa swoją przeszłość.
Bartek nie byłby sobą, gdyby za wszelką cenę nie chciał odkryć jej tajemnicy.
Jednak prawdę, którą odkrywa, PRZERAŻA go.


Zapraszam do świata "Meg" oczami Bartka.
Druga część już od 16 lipca 2015 r.


******
I jak się podoba okładka? :D

*
Teraz przyznam się, że myślałam, że "Meg" będzie totalną klapą, że nikt tego nie będzie czytał i w ogóle. Pisałam to opowiadanie "kiedyś" na jakiś konkurs w szkole.
Musiałam wiele w tym opowiadaniu zmienić, ale miałam wrażenie, że samą fabułą nikogo nie zainteresuję :(
Po efektownym "Księciu Bradfordzie" a po mniej lubianych opowiadaniach "dzisiejszych czasów" miałam wrażenie, że jednak nie umiem pisać o teraźniejszości.
Bardzo się cieszę, że jednak się myliłam. 
To wszystko dzięki wam!!! dziękuję :*
Ale teraz się bardzo boję, że przesłodzę drugą część :/

*
Zaglądajcie do mnie na fejsa
Piszcie do mnie na: yasma@inteia.pl
*
Piszcie jeśli macie jakieś pomysły, jakie przygody mogli by przeżyć Bartek i Meg :D
*
Nutka na dziś o mnie się nie martw...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz